Inside AdWords România and Moldova
Blogul oficial Google AdWords România și Moldova.
Reţeaua de display Google prezintă noul grup de performanţă
miercuri, 29 iunie 2011
În prezent, inovaţiile aduse în domeniul direcţionării, optimizării şi măsurării vă pot ajuta să obţineţi performanţe mai bune cu ajutorul campaniilor din Reţeaua de display. Contribuim cu investiţii semnificative în aceste domenii şi ne face plăcere să anunţăm lansarea câtorva instrumente care vă oferă o funcţie mai bună de măsurare, mai multă expunere şi mai multă valoare pentru campaniile dvs. de anunţuri grafice.
Măsurare mai bună
1. Valoarea CTR relativă:
comportamentul utilizatorilor în paginile web variază în funcţie de tipul de pagină în care se află aceştia. De exemplu, utilizatorii pot interacţiona cu anunţurile dintr-o pagină cu recenzii despre produse într-un mod diferit faţă de anunţurile de pe un blog. Rata de clic (CTR) vă indică frecvenţa cu care utilizatorii fac clic pe anunţurile dvs., însă nu vă poate indica performanţa anunţurilor dvs. prin comparaţie cu cea a altor anunţuri din aceeaşi pagină.
Pentru a măsura mai bine performanţa campaniilor din Reţeaua de display, valoarea CTR relativă indică performanţa anunţurilor dvs. prin comparaţie cu cea a altor anunţuri difuzate în aceleaşi locuri din Reţeaua de display Google, permiţându-vă să analizaţi comparativ performanţa dvs. în întreaga Reţea de display. De exemplu, dacă anunţurile dvs. grafice au o valoare CTR de 0,04%, iar alte anunţuri din aceleaşi locuri din Reţeaua de display Google au o valoare CTR de 0,02%, valoarea dvs. CTR relativă este (0,04) / (0,02) = 2x.
Captura de ecran de mai jos ilustrează modul în care arată valoarea CTR în programul AdWords:
De ce este importantă valoarea CTR relativă?
La prima vedere, o valoare CTR de 0,04% poate părea scăzută. Însă ştiind că aceasta este de două ori mai mare decât valoarea CTR a anunţurilor concurente, puteţi deduce că anunţurile dvs. au performanţe mai bune decât anunţurile din aceeaşi pagină, pe baza valorii CTR. Aceasta înseamnă că reclama dvs. se potriveşte site-urilor pe care apare şi că publicul dorit reacţionează la mesajul dvs.
De asemenea, puteţi constata că valoarea CTR relativă este 0,5x, ceea ce înseamnă că anunţurile dvs. obţin numai jumătate din rata de clic medie. Aceasta înseamnă că este posibil ca anunţurile dvs. să nu rezoneze cu utilizatorii la care doriţi să ajungeţi şi că puteţi îmbunătăţi performanţa rafinând reclamele.
Pentru a consulta valoarea CTR relativă în contul dvs. AdWords, accesaţi fila „Grupuri de anunţuri”, selectaţi „Personalizaţi coloanele” din meniul derulant „Coloane” şi selectaţi „Valoare CTR relativă”. Valoarea CTR relativă va apărea la nivel de campanie sau de grup de anunţuri.
2. Procentajul de afişări:
modelul de licitaţie dictează că mai mulţi agenţi de publicitate vor concura pentru aceleaşi spaţii publicitare dintr-o pagină web. Pentru a vă ajuta să vă măsuraţi prezenţa online, am creat
procentajul de afişări
, care reprezintă procentajul de afişări ale anunţurilor dvs. din numărul total de afişări disponibile pentru care anunţurile au fost eligibile să apară în Reţeaua de display Google. Cu alte cuvinte,
procentajul de afişări indică reprezentarea dvs. online
.
Pe baza datelor procentajului de afişări, vă puteţi spori reprezentarea ajustând bugetul sau îmbunătăţind
Clasarea anunţului
. Valoarea
Procentaj de afişări pierdute (buget)
vă arată câte afişări pierdeţi din cauza bugetului, iar valoarea
Procentaj de afişări pierdute (clasare)
vă arată câte afişări pierdeţi din cauza Clasării anunţului.
De exemplu, puteţi constata că pierdeţi 25% din procentajul de afişări din cauza restricţiilor impuse de buget şi că trebuie să sporiţi bugetul zilnic al campaniei pentru a obţine mai multe afişări. De asemenea, puteţi constata că pierdeţi 35% din procentajul de afişări din cauza Clasării anunţului şi că este necesar să creşteţi sumele licitate pentru a vă îmbunătăţi reclamele.
Grad mai mare de transparenţă
Dat fiind că anunţurile dvs. apar pe milioane de site-uri din Reţeaua de display Google, poate fi dificil să ţineţi evidenţa locurilor unde acestea sunt şi nu sunt difuzate.
Instrumentul de diagnosticare a anunţurilor din Reţeaua de display
vă indică de ce nu apar anunţurile dvs. în Reţeaua de display. De exemplu, puteţi constata că grupurile dvs. de anunţuri direcţionate către destinaţii de plasare nu sunt difuzate deoarece au pierdut licitaţia:
De asemenea, puteţi afla când este difuzat anunţul dvs., precum şi în ce destinaţii de plasare:
Vom începe prin a lansa Instrumentul de diagnosticare a anunţurilor din Reţeaua de display pentru un număr mic de agenţi de publicitate, la jumătatea lunii iunie, după care îl vom lansa pe scară largă la începutul lunii iulie.
Valoare mai bună contra banilor cheltuiţi pentru anunţurile grafice online
Adesea, utilizatorii trebuie să deruleze în jos pentru a vedea anunţurile dvs. într-o pagină web. Atunci când un utilizator nu derulează suficient pentru a vedea anunţul dvs., aceste afişări nevăzute afectează în mod negativ eficienţa publicităţii şi duc la cheltuieli irosite. De curând, am lansat o funcţie numită
Filtrul pentru afişări nevăzute
, care se asigură că agenţii de publicitate ce licitează în funcţie de suma CPM nu sunt taxaţi pentru afişările care au o probabilitate redusă de a fi văzute.
De exemplu, să presupunem că un utilizator accesează site-ul unui editor, pe care anunţul dvs. apare în partea inferioară a paginii:
Veţi fi taxat numai dacă estimăm că un utilizator va derula pentru a vedea anunţul dvs.:
Reţineţi că această funcţie este activată automat şi nu necesită comenzi sau configurare.
Pe scurt
Toate cele patru instrumente şi funcţii --
Valoarea CTR relativă,
Procentajul de afişări
,
Instrumentul de diagnosticare a anunţurilor din Reţeaua de display
şi Filtrul pentru afişări nevăzute -- sunt disponibile în toate limbile acceptate de programul AdWords. Pentru mai multe informaţii, accesaţi
Centrul de ajutor
.
Postat de Cătălina Simion, Echipa Google AdWords România
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu
Linkuri utile
Etichete
*** Avansaţi***
*** Începători ***
2017
accelerated mobile pages
acces
Actualizare adrese URL
AdBlock
AdMob
Adrese URL actualizate
AdSense
advertiser
Advertising Week
AdWeek
Adwords
AdWords app
AdWords Editor
Adwords next
Adwords romania
AdWords smart bidding
Agenţii de publicitate
ajustarea sumelor licitate
alcool
alternarea anunturilor
Analytics
anunturi cu text extinse
anunturi dinamice
anunturi imagine
Anunturi pt. Mobile
Anunturi text
Anunturi text extinse
Anunturi video
anunț respins
Anunțuri
anunțuri AdWords
Anunțuri Gmail
Anunțuri pe dispozitive mobile
anunțuri respinse
anunțuri text
Anunțuri text extinse
Anunțuri video
aplicatie AdWords
aplicatii mobile
atribuire
automatizare
b
Banca
Better ads
black friday
Brand Lift
branding
bumper
Campanii AdWords
campanii cu numere de telefon
campanii display
campanii inteligente
campanii optimizate
campanii pentru aplicatii
campanii universale pentru aplicatii
campanii video
Caractere anunț AdWords
Card
Cărturești
Căutare organică
cele mai bune practici
Chrome
clic
clic pentru apelare
clic pentru mesaj
Clicuri nevalide
cod de urmarire
coloane AdWords
comert electronic
Conferința I/O
Contact AdWords
Contact Google Compania mea
Conversii
creatori de conținut
croazieră pe Dunăre cu Google Street View
Cross-device
Cupoane promoționale
customer match
Cuvinte Cheie
cyber monday
destinații de plasare
dezvoltatori
Directionare in functie de locatie
Discovery TrueView
discrepanta dintre clickuri si sesiuni
dispozitive
doubleclick
dsa
e-commerce
ETA
etichete
exact match
Expanded Text Ads
Extensii de apel
extensii de înștiințări
Extensii de Locatie
extensii de promovare
Extensii la anunțuri
Extensii Sitelinks
Factura
Facturare lunară
FAQs
Fashinable by Google
feed
Filtre campanii
Firebase
Firebase Analytics
Forumul AdWords
fragmente structurate
GAP
Gmail
Google
Google Ad Grants
Google AdGrants
Google AdWords
Google Analytics
Google Compania Mea
Google Cultural Institute Romania
Google for Non Profits
Google My Business
Google ONG
Google Partners
Google Play
Google Search
innovatie
inovatii AdWords
inserarea cuvintelor cheie
instalare
InStream
Instrumente
Intro
Invatare automata
împrumuturi personale
licitare automatizată
machine learning
marketing
MCC
mesaje
Metoda de plata
micro-momente
Mobil
Mobile
Moldova
Noua experiență
Noua Interfaţă
noutăți
Noutăţi
Număr de telefon de redirecționare
oferte
optimizare pentru clicuri
optimizare pentru conversii
Optimizare site
Optimizatorul de conversii
pagina de destinație
performanta
personalizat
Plata automata
Plata manuala
plati
Plăți AdWords
Plăți automate
Plăți manuale
Politici
Politici Publicitare AdWords
potrivire exacta
Povești de succes - AdWords
Povești de succes - optimizare pentru mobile
Probleme frecvente
produse beta
Produse Google
Programarea anunțurilor
promovare
publicitate
rapoarte
Raportare
rata de click
Rata de conversie
relevanta
Remarketing
Remarketing dinamic
reteaua de cautare
Reţeaua de căutare
Reţeaua de display
ROI
rotatia anunturilor
sarbatori
Scorul de calitate
Seminare Online
Seminarii Online
servicii financiare
Setări
Sfaturi optimizare
site mobil
site optimizat pentru mobile
site suspendat
smart display campaigns
StarShinerS
statistici
Strategie de licitare
suma CPA vizată
suma CPC
Termeni și condiții
tracking code
Training
trenduri
TrueView
TrueView pentru actiune
TV
user experience
variante apropiate
Vegis
viteză site
vizite in magazin
Web Design
YouTube
Archive
2018
ian.
2017
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2016
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2015
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2014
dec.
nov.
oct.
aug.
mai
apr.
mar.
feb.
2013
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2012
nov.
oct.
sept.
iun.
2011
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2010
dec.
nov.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2009
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
Feed
Subscribe by email
Abonați-vă la canalul YouTube!
Linkuri utile
Forumul de discuții
Canalul de Youtube
Centrul de ajutor
Testați aici dacă aveți site-ul optimizat pentru mobil
Trenduri în România
Google Compania mea contact
Company-wide
De ce un blog Google AdWords pentru România?
Click aici pentru a afla mai multe
.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu